Adviesgesprek – Van een hoofd vol vraagtekens naar duidelijkheid
Knal je met je voorhoofd tegen brandingvragen aan, en lukt het je maar niet om er zelf uit te komen? Ik help je met mijn raad, zodat jij weer door kunt met de daad. Van je branding, hè.
Hieronder vind je het hoe en wat.
Kijk, mijn Rotterdamse tongval en ik hoeven je niet te vertellen dat je moet sleutelen aan je branding. Dat weet je al – en daarom ben je hier. Want je zit met een vrachtwagen vol vragen, zoals:



Hoe kan mijn merkverhaal beter, of hoe zet ik die überhaupt op papier?


Weet je wat? Ik ga je helpen.

Dit doen we tijdens een laagdrempelig
adviesgesprek van 1,5 uur
Ik neem je vraagstuk flink onder de loep, bekijk je situatie en geef je de antwoorden op je brandingvraagstukken.
En dat is niet altijd het antwoord wat je wílt horen, maar wel wat je móét horen om vooruit te kunnen.
Niks geen sugar coaten, maar praktisch en eerlijk advies.
Zo zorgen we dat die hersenkrakende vragen afgevinkt kunnen worden, zodat je lekker door kunt met je marketing en de groei van je bedrijf.

Voortaan knal je niet meer tegen je brandingvragen aan, maar loop je vol zelfvertrouwen recht op je doel af
Het is magie.
Je klikt Zoom weg, en voelt kilo’s stress van je schouders afglijden, omdat:
Zo werkt het adviesgesprek
1. Maak een afspraak via de knop. Hebben we geen match in de agenda? Scroll dan naar beneden om contact op te nemen;
2. Je ontvangt een bevestiging per e-mail;
3. Daar gaan we: het adviesgesprek. Ik neem 1,5 uur de tijd om je brandingproblemen te bespreken en op te lossen;
4. Je krijgt een opname van ons gesprek, zodat je alles op je gemak kunt checken en notities kunt maken;
5. Hatsiekiedee, aan de slag met je nieuwe brute kennis
en inzichten.