Download hier dé vier vragen

om met jouw merkverhaal

te beginnen.

Download e-book

Download hier dé vier vragen om
met jouw merkverhaal te beginnen.

Dit gratis e-book is voor jou als:

Je jouw zichtbaarheid en impact wil vergroten;
Je nu alleen vertelt wát je doet, maar je meer van betekenis wil zijn;
Je nog geen authentiek verhaal hebt of eraan twijfelt of het wel overtuigend genoeg is;
Je niet vanuit een stevige fundering communiceert waardoor je uitingen en uitstraling alle kanten op gaan.

Woohoo!

Je hebt direct toegang tot het e-book ‘4 vragen om met jouw merkverhaal te beginnen’

Over Buro Bruut

Zonde, pijnlijk en onnodig: jouw niet-vertelde verhaal. Het verhaal wat zorgt dat je opvalt, in de smaak valt en onthouden wordt. Buro Bruut helpt je het op een authentieke manier te vertellen aan je doelgroep.

Wat we doen? Wij zijn een branding agency en helpen jouw merk er met kop en schouders boven uit te steken, in plaats van te verdwijnen in de grijze massa.

Zie Buro Bruut als een extra stel handen, ogen en hersenen om jouw authentieke verhaal te vinden, te communiceren en je merk te versterken. Dit door een strategie op te zetten, je kansen te laten zien en als sparringpartner om tegen je branding op te boksen. We zorgen dat jouw bedrijf een betekenisvol merk wordt en blijft. Zo vergroot je je impact, zichtbaarheid en groei, terwijl je altijd top of mind blijft.

E-book 4 vragen om met je
merkverhaal te beginnen

Ken jij jouw authentieke verhaal? Jouw échte verhaal waarmee jij jouw ideale klant bereikt, boeit en bindt? Jouw verhaal dat ijzersterk op papier staat én telkens terugkomt in al jouw uitingen? Jouw verhaal waarvan je zelf een brute glimlach op je gezicht krijgt, dat volledig omarmd wordt door jou én eventueel door jouw medewerkers? Waarin duidelijk naar voren komt waarom je doet wat je doet? Niet? Dan is er werk aan de winkel. Tijd voor duidelijkheid en dát begint bij het gratis e-book ‘4 vragen om met je merkverhaal te beginnen’.

12 pagina’s met duidelijke uitleg en voorbeelden
Dé vier stappen om met je merkverhaal te beginnen
Van een bedrijf naar een betekenisvol merk
E-book downloaden

Download hier dé vier vragen om met jouw merkverhaal te beginnen

Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonlijke gegevens zoals vermeld in het privacybeleid*