FIT PIGGY: VAN ONBENUTTE KANSEN EN VERBORGEN BRUUTHEID NAAR EEN ONBEVREESD MERK
Zeg Lean, Denise hier. Je vraagt om een social media performance agency die het anders doet. Dat snap ik, want jullie zijn alles behalve standaard. Of zoals wij zouden zeggen: een typische bruterik. Dat komt omdat jullie heel goed weten waarom jullie op deze aardkloot zijn: zorgen dat normale vrouwen geen consessies hoeven te doen in het behouden van een gezonde leefstijl. Want in de huidige tijd lijkt het wel dat je niks meer mag, maar vooral moet. Jullie laten zien dat we vooral niet moeten vergeten dat je niet hoeft in te leveren op gezelligheid of lekkers. Bruut, hoor.
MAAR IK MOET EERST EFFE EERLIJK MET JE ZIJN.
Er zijn me namelijk drie dingen opgevallen:
- Je hele toko ademt dat jullie willen winnen, maar jullie spelen nu nog gelijkspel.
- Jullie hebben het lef van een Verstappen, maar jullie rijden nog met de handrem erop.
- Jullie hebben alles in huis om de concurrentie een zenuwinzinking cadeau te doen, maar jullie laten ze nu nog rustig slapen.
WATERTANDEND DE WEG OPEN BREKEN
Alle gekheid op een stokkie: jullie basis is goed. Jullie weten als geen ander hoe belangrijk het is om een merk te bouwen dat zowel waarde biedt als een sterke emotionele connectie heeft met klanten. Jullie succes komt in mijn ogen door:
-
Kwaliteit en vakmanschap: Het aanbieden van hoogwaardige, handgemaakte producten die voldoen aan de behoeften van de klant.
-
Effectieve marketingstrategieën: Het gebruik van UGC om authenticiteit en vertrouwen op te bouwen.
-
Focus op klanttevredenheid: Het streven naar uitmuntendheid in klantenservice en productkwaliteit.
EEN MERK DAT ONBEVREESD IS
Een merk dat onbevreesd is, durft alles wat anderen niet durven. Jullie staan voor plezier zonder concessies, gezonde keuzes zonder saaie regels, en lef zonder grenzen. In een wereld waar iedereen safe speelt, is onbevreesd zijn de enige manier om echt op te vallen, winnende resultaten te krijgen en een squad te creëren. Het betekent risico’s durven nemen, experimenteren, en je eigen pad volgen – met humor, kracht en een flinke dosis originaliteit.
Dus campagne voeren? Ja, social media is nodig. Maar met andere manieren gaan jullie helemaal met een noodvaart de groei in duwen die jullie voor ogen heb. Dus, de vraag is: zitten je stoelriemen al vast?
DE WINNENDE SCORE? EEN OLIEVLEK VAN POSITIEVE INVLOED.
De oplossing zit niet in harder roepen, maar in echter spreken. In marketing die niet schreeuwt om aandacht, maar die vanzelf aandacht krijgt.
Dus die glibberige autoverkoper? Potsjandikie, dat is niet nodig, omdat…
… jullie geen lawaai hoeven te maken om aandacht te krijgen. Jullie overtuiging is al luid genoeg.
… jullie de norm in hun markt al omver duwen, zolang jullie trouw kunnen blijven aan de eigen toon.
… jullie niet anders hoeven te doen, behalve stoppen met julliezelf verstoppen achter de veilige weg van een merk bouwen en campagne voeren.
WAT DENK IE ERVAN?
Zullen we samen laten zien wat er bij jullie te halen valt en bij niemand anders? Samen prikkelen, raken en ovderdonderen? Voor een juichend enthousiast publiek die het niet meer in zijn donder haalt om jullie traktatie te skippen?
