Wij maken brute merken van brave bedrijven

Stop met braaf zijn en wordt de bruutste van je markt.  

IJzersterke merkstrategieën, eigenzinnige visuele en tekstuele communicatie en campagnes waardoor je de bruutste klanten en medewerkers voor je wint: we loodsen je ernaartoe.

Strategie

We zetten met elkaar een basis neer die zó bruut is dat de rest van je markt bleekjes bij je bedrijf afsteekt.

Vertaalslag

Met jouw buitengewone visuele en tekstuele taal kan jouw doelgroep zijn ogen niet van je afhouden.

Uitvoering

Met winnende campagnes en advies juicht je doelgroep en staan ze te springen om met jouw bedrijf te (blijven) werken

Bij het gros van de bedrijven verloopt het allemaal oké

Sommigen zouden het zelfs schoorvoetend als ‘goed’ bestempelen. Rekeningen worden betaald en er zijn klanten. Alles lijkt rustig voort te kabbelen. Maar voor een gedreven ondernemer als jij is ‘goed’ niet genoeg. Waarom tevreden zijn met slechts ‘goed’ als je ook ‘geweldig’ kunt zijn? 

In een wereld waarin ‘goed’ de norm is, is het eigenlijk slecht. Dat zit zo: ‘goed’ vertegenwoordigt de standaard die maar liefst 97% van de markt omvat. En dus is het in dat deel van de markt druk. Extreem overweldigend. De advertenties vliegen je om de oren, kleur wordt gesmeten en er wordt luid geschreeuwd. Het resultaat? Een schrijnend gebrek aan aandacht voor je bedrijf, torenhoge kosten voor campagnes, en klanten én medewerkers die slechts lauwtjes warm worden.

Maar zelfs te midden van deze verstikkende concurrentie blijft de prangende vraag terugkomen: “Wat moeten we doen om op te vallen?” Een vermoeiend spel wat je bedrijf klauwen met tijd en geld kost.

Toch is die verstikkende drukte te verklaren.

Want dik 97% van de dienstverlenende bedrijven is een tikkeltje te braaf, omdat ze bij iedereen in de smaak willen vallen.

Braven bedrijven durven niet tegendraads te zijn, omdat een grote groep hier een oordeel over velt. Ze zoeken het veilige speelveld op, zodat ze onmogelijk afgeschoten kunnen worden. Ze zeggen vooral wat iedereen wil horen, als een pion in het spel waar de klant aan zet is.

Nattevingerwerk, dus. En dat nattevingerwerk komt vervolgens terug in alle uitingen.

 Het zijn brave bedrijven die maar wat aanklooien en daardoor geen sterke positie in de markt claimen. Bedrijven die voor geen meter stevig in de wedstrijd zitten.

 Als je het ons vraagt: aan die braafheid is niets bruuts.

 Tijd om het tij te keren. Tijd voor meer brute merken. Want die merken ademen stoutmoedigheid. Ze durven de spanning op te zoeken. Sukkelen niet weg en hebben een werkelijke stem die flink gehoord mag worden door klanten en medewerkers.

 Bovendien stampen ze de norm in de markt diep de grond in en het zijn zij die de markt aanvoeren met de minste moeite. 

Hier is moed voor nodig, omdat dit frictie veroorzaakt.

Maar wie met lef de spanning opzoekt, zich loskoppelt van de verwachtingen van klanten en medewerkers en hun wereld wakker schudt, zet de markt op z’n kop. Zo introduceren ze nieuwe grenzen, invullingen en associaties die niet te kopiëren zijn waardoor er een nieuw spel ontstaat met eigenzinnige visuele en tekstuele communicatie.

Hiermee spreken ze met als doel om gehoord en begrepen te worden en (h)erkenning bij hun publiek te creëren. Dat valt direct op, want: buitengewone identiteit, buitengewone taal en buitengewone marketing. Echte winnaars die worden gezien, geliefd en geloofd.

“Laat je potentie niet gevangen zitten door steeds de veilige weg te kiezen.”

Wie wij lopen te zijn

Zie ons als een stelletje onbevreesde merkenbouwerts die er samen met jou op los ontdekken, experimenteren en verbeteren.

We bouwen merken die af durven te wijken van de norm in de markt, zodat ze hun plekkie pakken als de allerbruutste in het spel wat ze spelen.

Je bouwt een juichend publiek van loyale klanten op. Je concurrentie kijkt je groen en geel aan van jaloezie. Je medewerkers missen de bedrijfscultuur als ze op vakantie zijn.

Dat is wat je krijgt als je gaat voor bruut – samen met ons.

Je belt ons, wij nemen dansend op en we maken meteen een afspraak om de nodige snode plannen te smeden waarmee je de wedstrijd wint, en je concurrentie een zenuwinzinking cadeau doet.