BRUTE BAZEN

Wat wij hebben lopen te doen

Marketingpartner in de Zorg & Life Sciences.

Het Marketing Lab wil het gat hechten tussen Zorg & Life Sciences en marketing, want ieder goed idee verdient de beste marketing. Met een ijzersterke strategie, een opvallende huisstijl en niet te kopiëren webteksten hebben we voor dit marketingbureau de basis gecreëerd, zodat hun kernboodschap nóg beter landt bij hun potentiële klanten. 

Het Marketing Lab

Tourism Management: als jij blijvend impact wil maken op een mooiere wereld.

Hogeschool InHolland wilde de opleiding Tourism Management sterker op de kaart zetten, om zo de nieuwe generatie studenten enthousiast te maken voor deze studie. Met een heldere strategie en pakkende webteksten hebben we hun werkelijke stem laten horen die de student meeneemt in de wondere wereld van toerisme.

Hogeschool Inholland

Van ongezien naar onvergetelijk.

LEF Media merkte dat de huidige situatie niet meer klopt met hun toekomstbeeld. Daarom hebben we voor dit bureau een sterke strategie neergezet. Die basis maakt de kern van hun merk duidelijk: iedereen verdient het om een onvergetelijke indruk achter te laten. Met ‘lefhebber’ als rode draad, hebben we dit metafoor volledig doorgevoerd. De meerwaarde van LEF Media is daardoor in één klap duidelijk voor hun potentiële klanten.

Lef Media

Makelaars voor bestaande en nieuwbouwwoningen, maar vooral voor jou

Makelaardij Twan Poels wilde laten zien dat de makelaardij niet zomaar een kunstje is, maar dat ze het écht samen doen met de klant. Maar hoe breng je dat goed over, zonder te vervallen in de taal die in de makelaardij altijd gebruikt wordt? Tijd dus voor een strategie. Hierin komt duidelijk naar voren dat het bij hen draait om de persoon, zijn toekomstperspectief en de verwachtingen. Zo zijn hun klanten er zeker van dat zij de juiste keuze kunnen maken. En die basis? Die hebben we verwerkt in hun vernieuwde huisstijl, webteksten, brochure, offerte en standaard mailtemplates.

Makelaardij Twan Poels

Verzeker de toekomst. Van jezelf én van anderen.

‘Verzeker je toekomst’ is een initiatief van het Verbond van Verzekeraars om studenten te enthousiasmeren voor een carrière in de verzekeringssector. De uitdaging? Het veranderen van het beeld dat studenten hebben van deze wereld. Want het biedt juist zekerheid, dagelijkse afwisseling, uitdaging en heeft een bovengemiddelde impact op de maatschappij en biedt bovengemiddelde arbeidsvoorwaarden. Dát is de verzekeringswereld. Naast de strategie, hebben we medewerkers uit de sector geïnterviewd, gefotografeerd en hebben we buitengewone webteksten geschreven.

Verbond van Verzekeraars

Je klantenservice eindelijk geregeld.

Standaardantwoorden, klachten net niet goed genoeg oplossen en ongemotiveerde medewerkers: zitten mensen daar nou écht op te wachten? Of wil je meer voor je klanten? Beter, menselijker en toegankelijker? Dát is essentieel om je klanten te geven wat ze van je verlangen: persoonlijk contact wanneer ze dat nodig hebben. Global Support ziet het heel simpel: de klant staat op één en je inleven in de klantsituatie is cruciaal. Dit uitgangspunt hebben we verwerkt in hun strategie, waardoor ze nóg meer bedrijven kunnen helpen in het bieden van persoonlijk klantcontact. Naast de strategie, hebben we ook een gloednieuwe huisstijl en webteksten ontwikkeld. 

Global Support Company

STOP MET BRAAF ZIJN EN WORD DE BRUUTSTE VAN DE MARKT

Het enige wat nu nog moet gebeuren is een belletje. Dat is alles.

 

Je belt ons, wij nemen dansend op en we maken meteen een afspraak om de nodige snode plannen te smeden waarmee je de wedstrijd wint en je concurrentie een zenuwinzinking cadeau doet.