Brute ondervraging met en door Denise

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_column _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_image src=”https://burobruut.nl/wp-content/uploads/2021/06/studioRooselyn-09260.jpg” _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″ title_text=”studioRooselyn—09260″][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default”][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][et_pb_column _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]

Brute ondervraging met en door Denise

Laatst opperde ik bij een klant een idee. “Stel, je medewerkers gaan elkaar interviewen. Dat gesprek werken we bruut uit en voilà! Je hebt content die authentiek, persoonlijk en opvallend is. Ofwel, een andere manier om jouw bedrijf een gezicht te geven.”, zei ik. Mijn klant viel net niet flauw en wist even niet of dit de bom of vreselijk slecht was.

Ik houd wel van proberen en ontdekken. Niet denken: wat als het mislukt? Juist denken: wat als het wel werkt?! Daarom dacht ik: hé, ik ga dit voor Buro Bruut doen. Ik had alleen één probleem. Wie gaat mij interviewen aangezien ik een eenpitter ben? Ha, het antwoord was simpel. Dan ga ik toch gewoon het gesprek met mezelf aan? Dus. Lees hier de brute ondervraging met en door Denise.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” background_color=”#f6e4cc” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][et_pb_row _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″][et_pb_column _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” type=”4_4″][et_pb_text _builder_version=”4.6.6″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ sticky_enabled=”0″]Denise in het kort

Ik ben een creatieve strateeg en (stiekem) een tekstschrijver. Die combinatie vind ik fantastisch! 🔥 Door mijn enthousiasme en 1001 ideeën ben ik altijd op zoek naar nieuwe manieren om de waarde(n) van een merk, product of dienst over te brengen.

Ik krijg een grote glimlach op mijn gezicht door:

🧐 Strategieën

🎉 Branding

🖋 Verhalen te horen, te vertellen en te schrijven

Wie ben je eigenlijk?

Goede vraag om aan jezelf te stellen, trouwens. Ik ben Denise, een 90’s baby en import Rotterdammert. Als je mijn naam zou veranderen in persoonlijkheidskenmerken, krijg je:

Doorzetter, Energiek, Nieuwsgierig, Initiatiefrijk, Sportief en Enthousiast.

Doordat ik goed gestemd en optimistisch ben, zie ik oplossingen in plaats van problemen en kan ik anderen ook hierin enthousiasmeren. Humor en plezier mogen absoluut niet ontbreken op een dag. Ik ga een betrokken relatie aan en ben ik altijd benieuwd naar jouw verhalen.

Praat je altijd zo keurig?

Ehm.. Als we connectie zijn op LinkedIn, kan je zien dat ik onderwerpen durf aan te kaarten en mijn emotie en gevoel bespreekbaar durf te maken. Niet té serieus. Beetje brute woorden hier en daar ben ik niet vies van.

Waarom ben je voor jezelf begonnen?

Bij mijn laatste werkgever – waar ik marketing manager was – heb ik de marketingafdeling opgezet. Een toffe uitdaging waar ik heel blij van werd. Van alles en nog wat bedenken en ondernemen om onder andere de naamsbekendheid te vergroten en de ambities te kunnen nastreven. Bouwen aan een merk geeft mij energie. Ideeën bedenken, kijken hoe het beter of anders kan. Kom maar op! Toen het merk eenmaal sterk stond, merkte ik dat ik de uitdaging van ‘bouwen’ miste. Ik ging op ontdekkingsreis en ik realiseerde me dat ik misschien toch mijn ultieme droom moest najagen: een bedrijf in mijn vakgebied opstarten. Bouwen aan een sterk merk is mijn passie.

Wat maakt Buro Bruut anders dan andere bureaus?

Ik durf op te vallen en ik ben niet bang om out of the box te denken. Kijk alleen al naar mijn bedrijfsnaam. Lekker anders toch?

Ik geloof in ondernemers die het lef hebben om op hun manier anders durven te zijn en op durven te vallen. Mijn missie is daarom om ondernemers op lange termijn te laten groeien door het vinden en creëren van hun eigen merkverhaal dat gehoord, gezien en verteld mag worden.

Waarom? Een relevant merkverhaal zorgt voor meer waarde en betekenis met als gevolg: meer zichtbaarheid en groei. Dat hoeft zeker niet alleen omzet te zijn. Bovendien wil ik bij bedrijven de bewustwording creëren dat marketing & branding te allen tijden nodig is om met de doelgroep verbonden te blijven.

Ik leg de focus op het creëren, verfijnen of verdiepen van merkverhalen. Ik ga met mijn opdrachtgevers terug naar de basis. Waar staat het bedrijf voor? Wat is het onderscheidend vermogen? Waarom doe je wat je doet en waarom doe jij ertoe? Door kritisch te zijn komen we met elkaar tot de kern. Dit zorgt voor inzichten en eyeopeners. Door dit in een plan te gieten, wordt een ijzersterke basis neergezet die houvast en richting geeft.

Daarnaast geloof ik enorm in mijn toegevoegde waarde om bedrijven op weg te helpen. Niet alleen qua marketing & branding. Zo stelde ik een opdrachtgever een aantal (kritische) vragen en heeft hij besloten om toch een kantoor te openen, terwijl hij in eerste instantie dacht dat dit niet nodig zou zijn. Hoe tof is dat!

Ik ben echt de strategische partner voor mijn klanten. Ze mogen en kunnen me van alles vragen. Weet ik het antwoord niet? Dan zeg ik dat ook eerlijk en zal ik helpen met zoeken.

Hoe kom je erbij om je bedrijfsnaam zo te noemen?

➳ Bruut (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord): beestachtig ruw en gewelddadig

Als je bovenstaande bekijkt, lijk je wel gek om zo je bedrijf te noemen. Ik houd van anders. Ik houd van mensen die anders durven zijn en ik houd van marketing die anders opvalt. Maar niet alles hoeft met een Rotterdamse T erachter. Opvallen moet bij jou én je doelgroep passen. Met mijn bedrijf en naam wilde ik dat laten zien. Buro Bruut staat voor lef, is recht door zee en verplaatst zicht bruut in een ander (bedrijf).

In de volksmond wordt bruut ook gebruikt als iets heel tof is. Daarnaast is het soort van afgekort van brutaal. Ik heb er bewust voor gekozen, omdat deze naam triggert.

Kortom: Buro Bruut is brutaal in de uitingen en professioneel in de uitwerkingen voor de opdrachtgever.[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *